Գեղեցկության առաջին սրահները Ամերիկայում և Ճապոնիայում

1474242269_9901

Առաջին գեղեցկության սրահները Հյուսիսային Ամերիկայում հայտնվել են 19-րդ դարի վերջին: Դրանց մեծ մասը ղեկավարում էին կանայք:  Դրա լավագույն  օրինակը  Մարթա Մաթիլդա Խարպերի պատմությունն է:  Մարթան, ով ծագումով   կանադացի էր, տնային  տնտեսուհի, 25 տարի աշխատել էր  որպես սպասուհի:  Այդ ժամանակահատվածում նա շատ  բան իմացավ դեմքի և  մաշկի խնամքի,  բույսերի օգտագործման մասին: Նա իր փորձը իրագործեց 1888 թ-ին ՝ բացելով իր առաջին անհատական գեղեցկության սրահները Նյու-Յորքի նահանգի  Ռոչեստեր քաղաքում: Նրա հաջողությունը հավասարը չուներ. արդեն 1928-ին ամբողջ աշխարհում հաշվվում էր 500 սրահ, որոնք պատկանում էին Խարպերին:   Խարպերի այցեքարտը նրա շլացնող  երկար, շագանակագույն մազերն էին:

Ինքը Մարթան բացահայտ քննադատում էր վտանգավոր  կոսմետիկական   արտադրանքները, պնդելով,  որ չկա բնական գեղեցկությունից լավ բան:  Այդ պատճառով  էլ լաբարատորիաներում արտադրվում էին  մազերի աճը խթանող  և մազերի փայլը բարելավող բնական միջոցներ:  Այդ մոտեցումը անվանվեց «Խարպերի մեթոդ»  և իրագործվեց  նրա  յուրաքանչյուր սրահում` Նյու Յորքից մինչև Սան ֆրանցիսկո,  Էդինբուրգից մինչև Բեռլին:

1905 թ-ին  Խացուկո Էնդոն բացեց իր հաստատությունը Գինզայում,  որը  հիմնական առևտրային տարածք էր  Տոկիոյում՝ (Ճապոնիա):  Սկզբում այդ բիզնեսը սկսվեց որպես հարսանեկան սրահ. տոնակատարություն իրականացնելու, արարողություններ,  բանկետներ կազմակերպերպելու հետ միասին, Էնդոն նաև առաջարկեց դիմահարդարման  եւ վարսահարդարման ծառայություններ: Ծառայությունները ունեին մեծ պահանջարկ:  Զարմանալի չէ, որ մինչև  այսօր՝ 100 տարի անց,  Hatsuko Endo-ի ապրանքանիշը բարգավաճում է:

Իսկ արդեն 1935 թ-ին շրջանառության մեջ մտավ Shiseido ապրանքային նշանը, որը իրագործեց եզակի  գաղափար` մոբիլ գեղեցկության սրահները:  Ադպիսի նորարարության հիմնական նպատակը   կոսմետիկական ապրանքանիշի գովազդն ու  տարածումն էր: Սկզբում  այդպիսի սրահները գործում էին Տոկիոյում, իսկ հետո սկսեցին նվաճել նաև Ճապոնիայի այլ  շրջաններ:

Այդ հաստատություններում աշխատող  կոսմետոլոգները  խորհուրդներ էին տալիս արտաքինի բարելավման և անձնական հիգիենայի վերաբերյալ, պատկերացում էին տալիս  կոսմետիկայի օգտագործման տեխնիկայի , մաշկաբանության հիմունքների մասին: Բացի այդ՝  մասնագետները  մշակույթի առումով լավ պատրաստված էին, հասկանում էին թատրոնից, երաժշտությունից, արևմտյան նկարչությունից:  Նրանք ոչ միայն վաճառում էին  Shiseido կոսմետիկա, այլ իրականում նորաձևության  օրենսդիրներն էին:  Հենց այդ պատճառով, զարմանալի չէ, որ երկու տարի անց մոբիլ սրահներ սկսեցին հայտնվել Կորեայի, Մանջուրիայի և Թայվանի  հանրախանութներում և խանութներում:

Աղբյուրը՝  այստեղ:

Թարգմանությունը ռուսերենից Անի Հարությունյանի, Քոլեջի շրջանավարտ:

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

w

Connecting to %s