«Elizabeth Arden» գեղեցկության սրահների առաջացումը

Elizabeth Arden-ը  մի պայծառ աստղ է գեղեցկության ոլորտի և կոսմետոլոգիական  արդյունաբերության մեջ:  Իր առաջին  սրահները  այս ապրանքանշանի սեփականատերը՝  Ֆլորենս Հենտենգել Գրեհեմը,  բացել էր անցյալ դարի սկզբին: Մասնավորապես՝  Red Door (բառացի թարգմանաբար՝ «Կարմիր դուռ») սրահը Նյու-Յորքում հայտնվեց  1910թ-ին:  Սեփականատիրուհու կարծիքով  «Կարմիր դուռը»  աշխատում է երթևեկության լուսացույցի սկզբունքով՝ կանգնեցնելով  անցորդին,  իսկ եթե  նրանք՝ տղամարդ թե կին,  կանգնել են,  անպայման կմտնեն սրահ:  1912 թ-ին  Ֆլորենսը մեկնում է Ֆրանսիա՝ ուսումնասիրելու  դեմքի մերսման տեխնիկան  և կոսմետոլոգիայի գաղտնիքները, որոնք  օգտագործվում էին  Փարիզի ամենահայտնի  գեղեցկության սրահներում:  Նա ուղևորությունից վերադառնում է  ոչ միայն  հարուստ փորձով, այլ  նաև   դիմափոշու և  կարմրափոշու սեփական  արտադրության կազմակերպմամբ:

Օգտագործված ժամանակը իզուր չանցավ. Հաջողությունը  Elizabeth Arden –ին հնարավորություն տվեց  1915 թ-ին  միջազգային մաշտաբի սրահներ բացել: Red Door-ը  առաջինն էր, որտեղ հաճախորդները կարող էին ստանալ դեմքի համալիր խնամք: Մասնավորապես՝  բոլոր    ընթացակարգերը բաժանված էին  չորս խմբի՝  մաշկի մաքրում, սառեցում, սնուցում, խոնավացում.  այդ մոտեցումը այսօր էլ  արդիական է կոսմետոլոգիայի ոլորտում: Այդ հաստատությունների ծառայություններից կարող էին  օգտվել բացառապես հարուստ տիկնայք: Եվ  սեփականատիրուհին  համառորեն, ամեն գնով պաշտպանում էր իր հաստատությունների էլիտար կարգավիճակը՝ անհանգստանալով բարձրաճաշակ  ինտերիերի, բացառապես պրոֆեսիոնալ աշխատակազմի և  կոսմետիկ միջոցների  նրբագեղ ձևավորման համար:

Աղբյուրը՝  այստեղ:

Թարգմանությունը ռուսերենից Անի Հարությունյանի, Քոլեջի շրջանավարտ

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s