Թարգմանում են Քոլեջի սովորողները

78593721_2470446573276493_6442128310351691776_n

Տարբեր երկրներում դասավանդվող  վեց առարկաներ, որոնք ոչ մի աշակերտ չի ցանկանում բաց թողնել

Ճապոնիա․ հիացում բնությամբ

Ճապոնիայում անցնում են մի հրաշալի առարկա՝ «Հիացմում  բնությամբ» կոչվող դասընթացը, որի նպատակն է դպրոցականներին սովորեցնել գնահատել շրջակա միջավայրը, որը համակարգիչների և տեխնիկայի այլ միջոցների պատճառով երեխաները  պարզապես դադարել են նկատել։ Կենդանական և բուսական աշխարհը նկատել հասցնելու  համար ինչպես մաթեմատիկայի կամ աշխարհագրության համար, սովորողները պարտադիր ստանում են գնահատականներ և անգամ հանձնում քննություններ։

Բաշկիրիա․ մեղվաբուծություն

Բաշկիրիայում գոյություն ունեն հարյուրից ավելի դպրոցներ, որոնք ունեն իրենց մեղվանոցները: Մեղվաբուծության դասընթացներին երեխաներին սովորեցնում են խնամել փեթակները և մեղր հավաքել: Այս դասընթացը երեխաներին նաև սովորեցնում է լինել համբերատար, ուշադիր և կոկիկ:

Իզրայել․ կիբերանվտանգություն

Ժամանակակից մարդու կյանքը  գնալով ավելի ու ավելի է խորանում համացանցի մեջ, և իզրաելցիները որոշել են ինչպես հարկն է  հետևել ինտերնետային կյանքի անվտանգությանը։ «Կիբերպատերազմների տեսության և պրակտիկայի» դասերին սովորողներին ուսացանում են,  թե ինչպես պետք է իրենց պահել համացանցում, ինչպես ճիշտ  արձագանքել բլոգների և սոցիալական կայքերի  մեկնաբանություններին, իսկ մնացած առանձին  թեմաներին անդրադառնում են՝ խաղերի հետ  կապված։

Հայաստան. ժողովրդական պարեր
Ժողովրդական պարերը Հայաստանի ժամանակակից հպարտությունն են: Այստեղ մոտ մեկուկես հազար պար գոյություն ունի, և դրանցից յուրաքանչյուրն ունի իր պատմությունը և իր հատուկ նշանակությունը: Հետևաբար՝ հայրենի մշակույթին նվիրված դասերը քիչ թվացին հայ ուսուցիչներին, և 2013 թվականից նրանք որոշեցին ժողովրդական պարերի դասավանդումը դպրոցական պարտադիր առարկա դարձնել:

Ավստրալիա․ սերֆինգ

Ավստրալիայում ալիքներ նվաճողների գլխավոր կենտրոնի տիտղոսը պահպանելու նպատակով դպրոցներում սեֆինգի դասեր են անցկացվում: Երկրի իշխանությունները հոգ են տանում, որ լողափերից և ոչ մեկում պատահականորեն չհայտնվեն այնպիսի այցելուներ, որոնք տեղացիներից ավելի լավ են լողում։ Նույնպիսի  դասընթացներ են  ներմուծվել նաև  Հավայան կղզիների դպրոցներում։

ԱՄՆ․ գիտական հայտնագործություններ

ԱՄՆ-ում տեսական դասընթացից հետո բոլոր սովորողներին տրվում է միևնույն տնային առաջադրանքը, որի իմաստը ինչ-որ գյուտ անելն է: Այն ավարտելու համար անհրաժեշտ է մի ամբողջ տարի։  Դրան հաջորդում է աշխատանքի արդյունքների շնորհանդեսը ամբողջ դասարանի  առաջ,ապա  քննարկումը նախագծի հաջողության և համապատասխանության վերաբերյալ և վերջապես` տարեկան գնահատականը:

Աղբյուրը՝  այստեղ։

Թարգմանությունը՝ Քոլեջի «Նախադպրոցական ուսուցում» մասնագիտության 2-րդ կուրսի ուսանողների 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s