Կենդանիների դպրոց

fc_picture_f58705f4

Մի օր անտառում կենդանիները հավաքվեցին և որոշեցին դպրոց բացել: Նրանց թվում էին նապաստակը, թռչունը, սկյուռը, ձուկը և օձաձուկը։  Նրանք ստեղծեցին տնօրենների խորհուրդ: Նապաստակը պնդում էր, որ վազքն ընդգրկվի դասերի ծրագրում: Թռչունը պնդում էր, որ թռիչքը մտնի դասերի ծրագիր։ Ձուկը գտնում էր, որ ծրագիրի մեջ պետք է անպայման ներառվի լողը, իսկ սկյուռիկն ասում է, որ պարզապես անհրաժեշտ է ծառերի վրա ուղղահայաց մագլցելը։ Նրանք միավորեցին այս բոլոր բաները և կազմեցին պարապմունքների դասացուցակ: Հետո սկսեցին պնդել, որ բոլոր կենդանիները սովորեն բոլոր առարկաները։

Չնայած որ նապաստակը վազքից հինգեր էր ստանում, այնուամանենայնիվ նա դժվարություններ էր ունենում ծառերի ուղղահայաց մագլցման ժամանակ: Նա անընդհատ ընկնում էր մեջքի վրա։ Շատ շուտով նա ուղեղի  ինչ-որ վնասվածք ստացավ և այլևս չէր կարող վազել: Պարզվեց, որ վազքից հինգի փոխարեն նա ստանում է երեք, իսկ ծառերի վրա ուղղահայաց մագլցելուց, իհարկե, միշտ մեկ:

Թռչունը շատ լավ էր թռչում, բայց երբ ստիպված էր փորվածքներ փորել գետնին, չէր կարողանում դա լավ անել: Նա անընդհատ կոտրում էր կտուցն ու թևերը: Շատ շուտով նա սկսեց երեքներ ստանալ թռիչքից և մեկեր՝ հող փորելուց, ու դժոխային դժվարություններ ունեցավ ծառերով ուղղահայաց մագլցումից։

Ի վերջո, դասերից հետ չմնացող  առաջին կենդանին մտավոր հետամնաց օձաձուկն էր, որը ամեն ինչ անում էր կիսով չափ։ Բայց հիմնադիրները գոհ էին, քանի որ բոլոր կենդանիներն ուսումնասիրում էին բոլոր առարկաները, և այն կոչվում էր  «ընդհանուր հանրակրթություն»:

Աղբյուրը՝ այստեղ։ 

Թարգմանությունը ռուսերենից՝  Էլիզ Կարապետյանի, Քոլեջ, 2-րդ կուրս

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s