Այսօր սեբաստացի, վաղը՝ մասնագետ. Հակոբ Իսախանյան

45717280_246970362645441_3025746267520106496_n

Ես Հակոբ Իսախանյան եմ, արդեն երկու տարի է, ինչ սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Քոլեջում։ Ընտրել եմ ֆոտոլուսանկարչություն մասնագիտությունը։ Առաջին կուրսում մենք մասնագիտական դասեր չէինք անում։ Երկրորդ կուրսում մեր մասնագիտական դասերը շատացան։ Մենք հաճախ ենք  գնում տարբեր տեղեր, որպեսզի նկարներ անենք։ Այս տարի ես մասնակցել եմ շատ ուսումնական ճամփորդություների։

Ավելի կոնկրոտ՝ գնացել ենք կինո «Հայաստան», մարզահամերգային համալիր, Երևանի հին ճոպանուղի։ Ես շատ նկարներ եմ արել այս վայրերում, սովորաբար նկարում եմ հեռախոսով։ Ճիշտն ասած՝ իմ նկարները չեմ փոխանցել ուսուցչիս՝ ընկեր Սուսանին, բայց նկարներս ինձ դուր են գալիս,  ես սիրում եմ նկարել։ Չեմ սիրում ամեն ինչ նկարել, նկարում եմ այն, ինչը գտնում եմ, որ ինձ հետաքրքիր է։ Երբ գնացել էինք հին ճոպանուղի, նկարում էի Երևանի տեսարժան վայրերը։ Աշուն էր, վառ գույներ, և իմ արած նկարներն ինձ դուր եկան։

Քոլեջ, Հակոբ Իսախանյան, 2-րդ կուրս

Оставьте комментарий