Առատաձեռն իշխանը

Moses_of_Chorene

Հայկական առակ

Իշխանը գյուղերից մեկում ծառա է վարձում։ Թե քանի տարի է ծառան աշխատում տիրոջ մոտ, միայն նա գիտեր։ Մի օր ծառան ասում է տիրոջը.

– Իշխանն ապրած կենա, ես այսքան տարիներ ծառայել եմ քեզ, այլևս չեմ ուզում ծառայել, վճարիր ինձ, և ես կգնամ:

Իշխանը հասկանում էր, որ առանց ծառայի նրան դժվար կլինի վարել տնտեսությունը, և չցանկանալով նրանից բաժանվել՝ ասաց.

– Ու՞ր ես գնալու: Դու շատ տարիներ ինձ արդար ծառայել ես, և ես որոշել եմ քեզ մի էշ նվիրել:

Դա լսելով՝ ծառան ասաց.

– Է՜հ թանկագինս: Ես քեզ էշի համար չեմ հարգում: Ես քո ծառան եմ և ծառայել եմ քեզ, բայց հիմա տուր ինձ իմ գումարը, և ես կգնամ:

Բայց իշխանը խորամանկ էր և գիտեր, թե ինչպես խաբել ծառաներին և ճանապարհեց նրան ասելով.

– Դե ինչ, գնա թանկագինս, բայց ինչ կա քո սրտում, թող ինձ մոտ մնա, և ինչ կա քո լեզվի վրա թող քեզ հասնի:

Աղբյուրը՝ այստեղ։

Թարգմանությունը ռուսերենից՝ Թամար Ալոյանի, Քոլեջ, 2-րդ կուրս

Оставьте комментарий